1403-07-22 17:44
53
0
91736
با حضور مسئولان ملی و استانی؛

۲۰ حافظ قرآنی گلستان تجلیل شدند

آئین تجلیل و اهدای جوایز به ۲۰ حافظ قرآنی استان گلستان که موفق به کسب حد نصاب امتیاز در اخذ مدارک حفظ عمومی قرآن کریم شدند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم استان که موفق به دریافت مدارک حفظ عمومی شده بودند، با حضور رمضانی‌فرد مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن کریم و مسئولان استانی، در سالن در سالن ولایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد.  

محمد قدوسی‌زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گلستان؛ آموزش و پرورش، جامعه القران و دارالتحفیظ‌های اهل‌سنت را جزو اولویت‌های حفظ قران کریم دانست و گفت: اداره امور قرآنی استان با هم‌افزایی مجموعه‌های حاکمیتی و جرییان مردمی در این امر و رویداد مهم راهبری داشته باشند.  

وی در حاشیه این مراسم با اشاره به آئین تجلیل از ۲۰ حافظ قرآنی استان گلستان که موفق به کسب حد نصاب امتیاز در آزمون مؤسسات شده بودند، به همراه مسئول ۱۳ مؤسسه قرآن و عترت که بیشترین شرکت‌کننده در آزمون حفظ را داشته‌اند، و همچنین اعضای محترم کمیته فنی و ممتحنین مجاز اخذ آزمون با اهدای جوایز نقدی و لوح سپاس، قدردانی شد.

قدوسی‌زاده مطرح کرد: آزمون‌های عمومی حفظ قرآن کریم، به صورت پیوسته در مؤسسات قرآن و عترت استان در حال برگزاری است و متقاضیان از طریق مؤسسات و مراکزاخذ آزمون فرایند ثبت‌نام را درطول سال انجام خواهند داد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.